27.9.06

MISSATGE DE BENVINGUDA

Us dono la benvinguda a aquest bloc de l'assignatura SOCIOLOGIA GENERAL. Espero i desitjo que aquesta eina sigui útil en la comunicació entre tots nosaltres i també que sigui de profit. Abans de res, ha de quedar clar quines són les funcions d'aquets bloc.

Es tracta com d'una mena de tauler, on tots podem posar notes públiques, que poden ser llegides per tothom qui formi part de la comunitat. No es tracta, doncs, del canal de comunicació adient per a les consultes privades entre el professor i alumne/a. Aquest tipus de comunicació es farà bé a través de correu electrònic, bé de telèfon o bé de concertar una entrevista al despatx del professor.

Dit això, quin ús es pot fer del bloc? Discutir sobre els temes de classe i aportar opinions, comentaris, aclariments, etc. Podran accedir al bloc tots els alumnes que ho vulguin i ho sol.licitin al professor. Ara bé, el seu accés no és obligatori, si bé altament recomanable. El seguiment de l'assignatura i la seva avaluació és totalment independent de la participació en el bloc. Es tracta de valorar si la publicació d'un bloc per l'assignatura, és un instrument útil i eficient des del punt de vista didàctic, fet que, òbviament es valorarà al final del curs.

Bé, de moment això és tot. Ens veiem aquesta tarda.

Josep Sort
Professor

1 Comments:

At diumenge, d’octubre 28, 2007, Blogger Alba said...

La semana pasada cuando vi por la televisión la agresión que sufrió una pobre chica, además menor, en el metro de Barcelona me quedé atónita. ¿Cómo puede una persona propiciarle una patada a otra, así sin más? Por más que lo pienso no lo entiendo. El agresor, un chico de 21 años, asegura no ser racista, dijo en más de una ocasión a los medios: "se me fue la olla, iba borracho". Vamos hombre, ¿acaso cree que por decir esto se le rebajará la condena? Lo curioso del asunto es que el chico está en libertad. ¿De qué sirve, pues, la justicia de este país? ¿De adorno? Ahora resulta que uno puede ir dando patadas en la cara a los demás sin sin castigado por ello.
Este caso me ha hecho recordar al de la mendiga a la que quemaron viva unos chicos de entre 16 y 19 años. Los agresores de ambos casos son jóvenes que distinguen perfectamente entre lo que está bien y lo que está mal, son personas con RAZÓN. El problema está en su entorno familiar; familias desestructuras, donde no hay comunicación; abandonos y carencias afectivas reinan es su entorno. Pero, ¿acaso hay razón para que sus carencias se proyecten en personas ajenas? Se que la falta de afectividad influyen en el comportamiento de las personas, pero no justifica el hecho. Estudios aseguran que los niños que han sufrido malos tratos son propencios a maltratar más tarde a sus propios hijos. Ahora bien, ¿el padre que ha sufrido palizas y que al mismo tiempo se las propicia a su hijo queda impune por sus actos? Espero que no. Muchas personas han tenido y tienen una infancia cruda, y no por ello agreden a los demás.
Con esto quiero decir que el chico que ha pegado a la chica ecuatoriana tendría que estar en la cárcel. Tiene que pagar y aprender de sus propios actos; más vale aprender a los 21 que no a los 50 cuando le puedan llegar a acusar por la muerte de su mujer.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home